Ton van Eijk

Een bevlogen transitiestrateeg met sterke roots in retail:

Was directeur/partner bij FCA!/Publicis Amsterdam en daar strateeg op o.a. IKEA, ROBECO, Schiphol Airport.

Was directeur Strategie en Marketing bij HEMA en V&D, Vice President General Merchandise bij Ahold.

Sterk in regievoering op strategische merktransities en in de sturing op de daarbij behorende creatieve processen als brand- en design development.

Start in 2008 De Kracht van Buiten, een onorthodox bureau op het gebied van strategie ontwikkeling, transitiestrategie, herpositionering en de implementatie daarvan.

De Kracht van Buiten

Merktransities, Strategieontwikkeling en (her)positionering voor Retail & Merken Interim implementatie.

de Kracht van Buiten zat ad-interim statutair in de directies van Wehkamp, RFS-Holding en Coltex Retail Group om grote transities door te voeren.

Ton van Eijk werd in 2010/11 op initiatief van het NIMA en de Erasmus Universiteit Rotterdam Marketeer of the Year 2010.

Werd in 2018 door de Stichting Adverteerders Jury Nederland benoemd tot
Beeldbepaler Retail 1988-2018.

De Kracht van Buiten

Merktransities, Strategieontwikkeling en (her)positionering voor Retail & Merken Interim implementatie.

Werkt(e) o.a. voor:
KPN
Zeeman Textielsupers
wehkamp.nl
RFS HOLLAND HOLDING
Vimodos
TerSal Group
Achmea
Rijksmuseum Amsterdam
G-Star RAW
3 suisse France
Coltex Retail Group
Goossens Wonen en Slapen